Využívejte svůj profil naplno I. část
Počet shlédnutí 961
Založte si svůj profil na našich stránkách a využijte mnoho funkcí, které Vám zpříjemní nakupování, a navíc mějte vše pod kontrolou, přehledně a na jednom místě. Začátek je velice jednoduchý a založení zákaznického profilu Vás samozřejmě k ničemu nezavazuje. Stačí pro začátek při registraci vyplnit několik svých údajů a pak jen využívat benefity a funkce Vašeho profilu.
Jak se zaregistrovat
Vpravo nahoře u nákupního košíku klikněte na panáčka s ikonkou plus a nadpisem Registrovat. Poté vyplňte informace na registrační stránce, kterou můžete vidět na obrázku níže. Přihlašovat se budete pomocí emailu a hesla, které vyplníte hned v úvodu.
Poté budete pokračovat Vašim jménem, příjmením a adresou. Tyto údaje jsou pro nás nezbytné, jelikož díky nim můžeme rychle a bez problému vyřizovat Vaše objednávky a jsou tudíž pro registraci povinné. Vaše mobilní telefonní číslo povinně nevyžadujeme, ovšem je dobré ho také uvést. Všichni naši dopravci Vás pomocí textové zprávy informují o doručení zásilky a pokud si necháte zboží připravit na některou z našich prodejen, tak Vás o tom textovou zprávou informujeme také.
Na závěr si přečtěte naše podmínky ohledně zpracovaní Vašich osobních údajů a pokud s nimi souhlasíte, tak je odsouhlaste, zaškrtněte tlačítko, že nejste robot :-) a klikněte na magické tlačítko „Registrovat". Nezapomeňte pro aktivaci Vašeho profilu ještě vstoupit do Vámi registrovaného emailu a ověřit kliknutím na přiložený link, že chcete Váš profil využívat. Nyní je vše v pořádku a Vy se můžete přihlásit.
Jaké funkce mohu využívat ve svém profilu
Po Vašem prvním přihlášení a kliknutím na Vaše jméno se Vám zobrazí přehledné menu s možnostmi, které si můžete zvolit a patří mezi ně: Úprava osobních údajů, které jste zadávali během registrace, Soupis Vašich objednávek, Vaše seznamy produktů a Vámi oblíbené produkty. Menu s možnostmi můžete vidět na obrázku níže.
Úprava osobních údajů – využívání více adres
Pokud se od Vaší registrace něco změnilo, není nic jednoduššího, než vybrat v menu viz obrázek výše „Úpravu osobních údajů" a všechny změny zanést. Určitě zde, ale spíše oceníte možnost ve spodní části stránky, a to vložení několika adres pod Váš profil. Poté si při objednávání můžete velice jednoduše vybrat adresu, na kterou budete chtít zboží poslat. Nejčastější je adresa domů, adresa do práce nebo například i do nějakého Vašeho rekreačního objektu. Naši dopravci nemají problém s doručením nikde :-).
Moje objednávky
Jedna z nejdůležitějších funkcí je správa Vašich objednávek a prohlížení si jejich stavu. Zde máte historii všech Vašich objednávek přehledně u sebe. Můžete si například ověřit velikost podprsenky, která Vám sedí a ráda byste si ji po roce opět koupila.
Další funkce jsou možnosti opakování platby kartou, která Vám z nějakého důvodu neprošla, nebo ji chcete uskutečnit později. Velice praktická je také možnost sledování, kde se Váš balíček právě nachází. Tato funkce je momentálně dostupná u dopravců DPD a inTime. Věříme, že se brzy přidá také Česká pošta. Nemusíte mít ovšem obavu, vše důležité Vám posíláme samozřejmě také emailem, nebo textovou zprávou, pokud máte vložený Váš telefonní kontakt.
Stav Vašich objednávek
Na závěr bychom ještě rádi trochu více vysvětlili statusy, které se objevují v zákaznickém účtu u Vašich objednávek a zároveň Vám v průběhu jejich změny chodí emailem. Při odeslání Vaší objednávky Vám na email přijde potvrzení, že je objednávka v našem systému zaregistrovaná společně s jejím souhrnem.
U takové objednávky naskočí automaticky status Čekání na vyřízení. Poté, co si Vaši objednávku vezmou do parády kolegové ze skladu, tak skočí status Vyřizuje se, což znamená, že se jednotlivé kusy připraví ze skladu na jedno místo, kde se doplní o fakturu a následně zabalí. Poté, co si balíčky vyzvedne Vámi vybraná dopravní společnost se status změní na Expedováno. To znamená, že je balíček na cestě k Vám o čemž Vás také kromě nás informují samotní dopravci pomocí emailu a sms zprávy.
Většina dopravců Vás informuje o předpokládaném datu o doručení a zpravidla s doručením můžete počítat druhý den poté, co jste od nás obdrželi zprávu o změnu statusu na Expedováno.
Snažíme se, aby pro Vás byly nákupy na našem internetovém obchodu radost a nikoliv starost. Proto kdybyste se chtěli na cokoliv zeptat, nebo měli během nákupního procesu, jakoukoliv nejasnost kontaktujte nás prosím na našem emailu klub@oxalisdessous.cz a my Vám s radostí vše objasníme.
Nový komentář