Vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě, reklamace

Na vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje máte právo vždy, pokud jste koncový spotřebitel. Právo na vrácení zboží Vám vzniká při nákupu zboží na dálku a doručení na adresu, nebo do výdejního místa. Při rezervaci zboží a následném osobním odběru na našich prodejnách zboží vrátit nelze, jelikož se předpokládá perfektní seznámení s produktem a naši odborníci na spodní prádlo Vám poradí s velikostí, střihem a celkově výběrem vhodného produktu. Prodej tedy probíhá klasicky v prostoru kamenné prodejny.

Prohlášení o odstoupení od smlouvy

Ke sdělení o odstoupení od smlouvy slouží faktura, která Vám je zaslána společně se zbožím a Vy ji do volného místa doplníte větou o odstoupení od smlouvy. Využít můžete případně také tento Formulář pro vrácení (335 kB). Berte prosím na vědomí, že tyto formuláře nemusíte využít, ale usnadní nám rychlejší vyřízení Vášeho požadavku. Nezapomeňte vždy uvést číslo účtu, na který chcete vrátit Vaší platbu nebo případně zboží a velikost, za které ho chcete vyměnit. Své stanovisko s odtoupením od smlouvy nám můžete případně také sdělit na email klub@oxalisdessous.cz.

Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Končí-li 14denní lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Prohlášení o odstoupení od smlouvy proto rovnou přiložte ke zboží nebo nám ho odešlete emailem.

Vrácení zboží

Vrácené zboží nám zasílejte zpět na adresu, která je uvedena níže.

Oxalis dessous spol. s.r.o.
Pod Krocínkou 1/303
190 00 Praha 9

Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

K vracenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad (fakturu), který jste při nákupu obdrželi společně se zbožím. Tak snadněji identifikujeme, kdy jste u nás zboží kupovali a jaké produkty vracíte.

Peníze za vrácené zboží zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naší adresu. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

Jaké zboží nelze vrátit

Vyjma reklamací lze vrátit pouze neporušené a z hlediska hygienických důvodů nenošené nebo jinak neušpiněné spodní prádlo.

Reklamace zboží zakoupeného na našem E-shopu

Reklamované zboží nám zašlete na naši adresu, která je uvedena níže nebo přineste na některou z našich poboček s následujícími dokumenty: Fakturou (případně jiným dokladem o zakoupení zboží), popisem nebo označením vady a preferencí řešení reklamace (výměna, oprava, vrácení peněz).

Oxalis dessous spol. s.r.o.
Pod Krocínkou 1/303
190 00 Praha 9

Reklace pro Vás vyřizujeme v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zboží a všech potřebných dokumentů, které jsou nutné pro zahajení reklamačního řízení. Pro začátek reklamačního řízení je nezbytné, aby bylo zboží vyprané a tudíž higienicky nezávadné.

Kupující - spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Potřebujete více informací k vrácení zboží nebo reklamacích?

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese klub@oxalisdessous.cz

 

Cookies nastavení soukromí
Naše společnost Oxalis dessous, IČO 27107965 používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s využíváním cookies a předáváním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti